God kommunikation bygger bro til dine kunder
For at du kan opnå den mest optimale kommunikation, er det vigtigt at arbejde dialogbaseret. At der tages stilling til og ikke mindst identificeres en målgruppe for kommunikationen. Det er essensielt at forstå samspillet mellem de digitale og de analoge processer. Forudsætningen for at lykkedes er at du løbende er i dialog med dine kunder.
God kommunikation kræver et godt fundament og dét skaber vi sammen.
Om Lisbet
Gennem hele min erhvervskarriere har jeg arbejdet med kommunikation. Med +20 års erfaring med kommunikation, markedsføring, rådgivning og salg.
Mit CV tæller erfaringer fra mange forskellige brancher både i det private og det offentlige.
Branchekendskab fra:
- Medie
- Tech
- Uddannelse
- Kultur
- Detail
- Start-up
CV
Lidt udpluk fra CVét :
- Cand. mag i medieformidlet kommunikation, Aalborg Universitet
- Merkonom i markedsføring,
Niels Brock Copenhagen - Social Media Manager
UCN, Aalborg - Dommer i kategorien “Vejen til målgruppen”, Fonden For Entreprenørskab
- Nomineret til Kammaprisen 2020
Resultater
Min overbevisning er at resultater skabes på baggrund af et stærkt visionært samarbejde. Jeg har været med til udarbejdelsen af brands helt fra bunden.
Brancherne har talt såvel private som offentlige virksomheder. Sektorer som tech, medier, kultur, undervisning og detail. Jeg har været ansvarlig for at indkorperere sociale medie platf til virksomhedernes strategi.
Opbygning af profiler på LinkedIn, Instagram og Facebook med et betydeligt antal følgere som resultat.
Portræt af Lisbet Krogh i Magasinet Netværkeren:
http://www.netvaerkeren.dk/syv
Hør mere om det nye medie ClubHouse:
https://ida.dk/viden-og-netvaerk/techtopi
Artikel skrevet til Magasinet Appetize:
https://www.appetize.dk/en-nordjysk-virksomhed-med-tryk-paa/
Interview i TV2 Nord:
https://www.tv2nord.dk/nordjylland/hjaelp-hente-til-nordjyske-virksomheder-raadgivningen-goer-vi-kan-skabe-overblik